Menu

Retourbeleid

Het kan natuurlijk zijn dat jouw bestelling onverhoopt niet geheel naar wens is. 

Zorg dat je retour aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • Het artikel is ongedragen / niet gebruikt, voorzien van aangehecht prijskaartje en in goede (verkoopbare) staat.

  • Het artikel dient binnen 14 dagen na aankoop retour gezonden te zijn.

  • Retour sturen gaat eenvoudig via ons digitale retourportaal. Je logt in met je postcode en ordernummer (dit nummer staat in de email en begint met een #) daarna kun je je eigen verzendmogelijkheid kiezen. Bij DHL en PostNL heb je geen printer nodig om het verzendlabel te printen, je ontvangt een barcode die je bij het pakketpunt kan laten scannen, bij andere vervoerders moet je het verzendlabel zelf uitprinten. 

  • Stuur je artikelen van meerdere bestellingen retour? Meld het dan 1 x retour (hierdoor kan je niet alle artikelen aanvinken) en voeg een briefje bij het pakketje dat je vanuit meerdere bestellingen artikelen terugstuurt, mocht je alle bestellingen apart retour aanmelden via het retourportaal dan houden wij ook van alle aanmeldingen de retour verzendkosten in op het terug te betalen bedrag.  

  • In verband met hygiëne kan ondergoed niet geretourneerd worden.

  • Panty's en leggings kunnen alleen geretourneerd in ongeopende verpakking.

 

Wanneer wij jouw retour ontvangen hebben:

  • Zodra wij jouw retour in goede orde ontvangen en beoordeeld hebben zullen wij het aankoopbedrag (exclusief eventuele verzendkosten) binnen 5 werkdagen terugstorten. 

  • Mocht je de gehele bestelling retourneren, dan zullen wij jouw aankoopbedrag inclusief eventuele eerder gemaakte verzendkosten terugstorten.

  • Heb je (deels) met een cadeaubon betaald? Dan krijg je dat bedrag ook weer terug in de vorm van een cadeaubon. 

Helaas kunnen we niet alles voor je betalen ;) We vragen daarom een vergoeding voor het retour sturen. Automatisch verrekenen we de retourkosten met jouw aankoopbedrag.
Voor Nederlandse bestellingen is dit € 4,95
Voor België en Duitsland is dit € 9,25
Voor overige landen is dit variabel, wil je weten wat het voor jou kost? Mail ons even dan zoeken we het voor je uit (info@hippe-dingen.nl)

Je mag het ook altijd zelf naar ons retourneren:
Hippe Dingen
Laarstraat 14
7201 CE Zutphen
Vermeld op een briefje je naam en adres zodat we je bestelling makkelijk terug kunnen vinden. 

Mocht een artikel niet in goede staat of binnen de termijn na aankoop door ons worden ontvangen, dan behouden we ons het recht voor een teruggezonden artikel niet te vergoeden.

 

Retouren in de winkel

Heb jij in onze winkel een artikel gekocht maar ben je bij thuiskomst toch niet tevreden? Je kan dit artikel binnen 8 dagen naar ons terugbrengen, we geven geen geld terug maar je ontvangt een cadeaubon. Deze cadeaubon is zowel in de winkel als online onbeperkt geldig. 

 

 

Is er iets mis met jouw bestelling?

Zodra jij een bestelling bij ons geplaatst hebt, stellen wij jouw pakketje samen met het leuks wat jij gekozen hebt uit onze winkel. Als je jouw bestelling openmaakt, controleer het dan direct op eventuele beschadigingen of gebreken.

  • Controleer bij het openmaken direct jouw bestelling op eventuele beschadigingen of gebreken. 

  • Meld het z.s.m. aan ons, zodat wij dit voor je kunnen oplossen. We willen namelijk niets liever dan jou blij maken met hippe dingen :) Je kunt ons hierover bellen (0575-543727) of mailen naar info@hippe-dingen.nl 

  • Mocht er een beschadiging of een verkeerd item geleverd zijn, dan zullen wij de eventuele retourkosten vergoeden.

 

Verdere vragen? Graag helpen we je per mail of telefonisch verder!

info@hippe-dingen.nl

Hippe-Dingen Zutphen 0575-543727