Le Pep
Het merk omschrijft zichzelf als: ‘vrouwelijke kleding met Franse allure in een stoer jasje’. Dat Franse klinkt ook door in de naam Le Pep, maar laat je niet misleiden, want het merk is namelijk van onze eigen Hollandse bodem. Het is een jong en sterk groeiend Nederlands merk (gestart in 2012) met een eigen visie en koers. Het woord ‘Pep’ is in onze taal een synoniem voor veerkracht, en dat is precies wat het merk wil communiceren. Dit zie je namelijk ook terug in de bloem in het logo van het merk. Deze staat óók voor veerkracht. Zoals Le Pep het zelf zegt: “Na tegenslag kun je vanuit veerkracht opbloeien en tot grote dingen in staat zijn”.
Naast deze filosofie staat het merk ook voor eerlijkheid. Alle artikelen zijn namelijk veilig en eerlijk geproduceerd. Een groot gedeelte van de kleding draagt zelfs het fair wear label, en alle producten worden met aandacht, zorg en liefde vervaardigd. En wát een mooie dingen maken ze. Práchtige stoffen met een fijne pasvorm en alle items met hun eigen karakter en allure.